wtorek, 19 kwietnia 2016

Siła umysłu

            Podejmij wyzwanie. Twe życie jest tego warte. Złap oddech i przemyśl to na spokojnie. Ono jest nic nie warte, gdy o rozwój osobisty nie zadbasz. „Upadamy wtedy, gdy nasze życie przestaje być codziennym zdumieniem”. Jest trudno? To dobrze. Bez tego nie miałbyś szansy na rozwój, który stanowi o Twym człowieczeństwie. Za podstawę obierz
wartości moralne. Stosuj się do zasad o nie oparte w dążeniu do celów, a z pewnością nie zaczniesz tylko egzystować, a naprawdę mocno będziesz żyć w ludzkim świecie. Świata sam nie zmienisz, ale by mieć w ogóle podstawę do marzenia o poprawie zacznij naprawiać siebie. I wiesz co, mój drogi czytelniku? Łatwo pisze mi się te słowa jako wskazówki, ponieważ to ja sam, osobiście ich potrzebuję. Codziennie podejmuję się debatowania z własnym wnętrzem. To też nie jest proste, ale za nic nie chcę tego zmieniać. Sam sobie jestem częstą przeszkodą w dążeniu do założonych celów. Ktoś by powiedział, że w takim razie, muszę popełniać mentalne samobójstwo, które dla większości nie byłoby żadnym pozytywem. Dla mnie jedynie jest zwycięstwem, które ostatecznie daje ogromną radość.


"Padasz na pysk, to musisz wstać

I nigdy, przenigdy nie mówić: Pas!

Los lubi łapać tu ludzi za twarz
#Joseph Murphy, jak mówisz tak masz!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz