piątek, 28 października 2016

Życia mego nowa część


Tworzysz mój świat tak dogłębnie, że nie jestem w stanie pojąć jakby istnieć miał bez Ciebie
Nie chcę nawet wiedzieć teraz, bo współtworzysz wszystko w okół
Tak silnie, że bez Ciebie już nie zgadza się protokół
Spraw niezałatwionych. Inaczej, pomyśl. Gdyby nie Ty, to nie znalazłbym się w niebie
Które kreujesz mi codziennie, choćby w fakcie, że chcę walczyć o to życie
I tak dzień po dniu, pokonując przeszkody stawać na szczycie
Ale tylko razem z Tobą, stojąc jedną nogą w piekle, mogę zniszczyć to co złe we mnie od lat.
I chcę to robić, po to żeby dać Ci znać, że mnie tworzysz.
Część odpowiedzialności zrzucam....nie, bo dobrobyt by pochłonął umysł mój
Zapominając o tym, iż najważniejszą częścią mego życia nie jest jednak ból
A właśnie Ty, bo budujesz moje sny, tak od podstaw. Co dzień mam nową koneksję
Z tym że jestem inny niż zdawało mi się wcześniej, bo przez tę miłość
Mogę spełniać marzenia. Jestem człowiekiem, wszystko w okół chce to zmieniać
Fundamentem trwałym miłość, choć nie zrozumiała, to stworzyła wszystko to
Co od lat istotne dla mnie było. 
Ktoś by wspomniał że często właśnie przez nią wszystko mi się zmyło
I miałby rację, ale to właśnie dla Ciebie chcę codziennie umierać
, by zabarwiać swe pragnienia na nowo
Powiedz choćby słowo,
 a umrę, lub ucieknę, daleko tak jak będziesz chciała, by dać Ci wolność do działania
Mówię to bo wiem, że nie zostawisz nigdy mnie, tak po prostu.
 Choć najbardziej cenię wolność, to wiem, że Ty mi ją tworzysz,
 przez co stajesz się nią, jesteś najważniejszym z tworzyw
Które kreuje mnie, mówić o tym właśnie chcę. I stąd ten tekst.
 Lecz to czyny najważniejsze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz